Hizmet Saatleri
Poliklinik çalışma saatlerimiz 09.00-12.00 ve 13.00-16.00
Uzatılmış mesai kapsamında çalışan polikliniklerimiz 17.00-19.00 arası hizmet vermektedir.
Randevu ve Başvuru Süreçleri
Hastanemizde tüm hastaların kabulü yapılmaktadır.
Merkezi Hastane Randevu Sistemini arayarak (182) istediğiniz bölüm ve saate randevunuzu ayarlayabilirsiniz.
www.orhangazidh@saglik.gov.tr web sayfasında bulunan MHRS 182 linkine giriş yaparak kaydolduktan sonra online randevu alınabilmektedir.
Her bir poliklinik ve hasta kayıt bölümüne, sadece T.C kimliğiniz ile başvurmanız yeterlidir. Bu bölümden almış olduğunuz kayıt fişi ile ilgili poliklinik kapısındaki monitörden sıra numaranızı takip ederek muayenenizi en kısa sürede olabilirsiniz.
Sağlık güvencesi olmayan hastalar ücretli muayene olabilir.
Engelliler, hamileler, gaziler, şehit yakınları, 65 yaş üstü yaşlılar, hakimler, savcılar ve sağlık personelinin poliklinik muayenelerinde (genel hizmeti aksatmamak kaydıyla) öncelik verilmektedir.
Ayaktan Tedavi İşlemleri
Laboratuvar numune alımları; saat 08.00 - 16:00 saatleri arasında olmaktadır.
Sonuçlar çalışma saatleri içinde muayenenin yapıldığı poliklinikten alınabilmektedir.
Sağlık kurulu heyet günleri hafta içi Perşembe günü 15.30-16.30 çalışma saatleri içinde yapılmaktadır.İşe giriş, silah ruhsatı, öğrenci raporları hergün verilmektedir.
Hastanemizde Röntgen biriminde; Ultrasonografi, Mamografi, Doppler, Mide-Kolon grafi, IVP, hizmetleri verilmektedir. Verilen bu hizmetler randevu ile gerçekleştirilmektedir.
Hastanemizde randevu aldığınız birimin randevu tarih ve saatine uyunuz.
Randevuya gelemeyecekseniz ilgili yerlerle iletişime geçerek randevunuzu iptal ettiriniz, bu sayede gereksiz bekleme sürelerinin önüne geçileceği için hizmetimiz sizlere daha kısa sürede verilebilecektir.
Randevuyu İptal Etme
182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi’nden alınan randevular 182 numaralı telefon aranarak iptal edilir. İnternet sitesinden alınan randevular tekrar internet sitesinden iptal edilebilir. Bu iptaller randevu zamanından önce yapılmalıdır.
Muayene Olma
Randevu işlemi tamamlandıktan sonra randevu saatinden en az 15 dakika öncesi T.C.Kimlik numarasının yazılı olduğu kimlik kartınızla randevu alınan birim sekreterliğine müracaat edilir.
Yatış işlemleri
Yatışına karar
verilen hastaların işlemleri poliklinikten ,yatış ve çıkış işlemleri ise servis
sekreterliği tarafından yapılmaktadır.
Refakatçi
işlemleri ve ücretleri ile ilgili tüm bilgileri servis sekreterlerinden
alabilirsiniz.
Hastanemizde
yapılan işlemleriniz için hastane veznelerimiz dışında hiçbir kişiye ve birime
ödeme yapmayınız. Gerekli ödemelerinizi makbuz karşılığında yapınız ve
makbuzunuzu hastaneden ayrılıncaya kadar saklayınız.
Hastanemizde
yatarken ihtiyacınızdan fazla para ve kıymetli eşya bulundurmayınız.
Yatışı kabul edilen hastanın cep telefonuna SMS İLE
bilgilendirme yapılmaktadır.
Refakatçi
Kabul ve işlemleri
Hekim
farklı bir durum önermediği takdirde Yoğun bakım ünitesi hariç tüm birimlerde
refakatçi kabul edilmektedir.
Hasta Tanıtım Bilekliği
Tüm yatan hastalarda (acil müşahade hastalarda dahil) hasta tanıtım bilekliği kullanılmaktadır.
Hasta ve Refakatçiler İçin Yemek Hizmetleri
Verilmektedir.
İlaç Güvenliği
Sürekli kullandığınız ilaçlar hakkında hekim ve hemşirelerinize bilgi veriniz.
İlaçların, doktor tarafından kullanmaya devem etmesine karar verilirse, mutlaka hemşirenize teslim ediniz. Tedavi sürecindeki tüm ilaçlar hastaya hemşire tarafından uygulanır. Hekiminizin bilgisi dışında ilaç kullanmayınız.
İbadethane bilgilendirmesi
Halka açık erkek-kadın mescidimiz bulunmaktadır.
Yatan Hasta Hizmetleri
Televizyon, Buzdolabı, Dolap, Tuvalet, Banyo, Yatak, Temizlik, elektrikli cihaz kullanımı mevcuttur.
Hasta Güvenliği
7/24 Güvenlik Personeli hizmet vermektedir.
Hastanemiz 7/24 kamera sistemi ile izlenmektedir. Acil poliklinik ve çevresinde ses kaydı yapılmaktadır.
Otopark Hizmetleri
Araç sınıfı ayrılmaksızın tüm araçlar için 7/24 otopark hizmeti verilmektedir.Engelliler için ayrılan 7 adet otopark yeri mevcuttur.
Tercümanlık Hizmetleri
İşaret dili tercümanlık hizmeti verilmektedir.
Tekerlekli Sandalye
Tüm giriş kapılarında hizmete yetecek sayıda tekerlekli sandalye mevcut olup, hizmet esnasında tekerlekli sandalye bulunmadığı sırada yönlendirme hizmetinden talep edilebilir.